Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Neeed to tell

Publicerad 2008-12-08 13:41:04 i Allmänt

Måste bara berätta va

Min mor köpte en ny soffa tidigare i höstas. Hennes var helt slut. Hon är inte nöjd med soffan, av olika konstiga skäl som jag inte hajar för jag ÄLSKAR hennes nya soffa. Såååå min stil. NU ringde hon från Ikea,,,, trygga Ikea  och hade hittat en soffa som hon vill ha. Då kan jag köpa hennes soffa som hon  inte vill ha och så får jag skitsnygg soffa som blir skitbra hos mig. Okej jag har ju då inga pengar till en stor soffa men jag ska fan smöra för min far när han kommer hem från Cuba, INGEN säger nåt till pappa ännu för då stannar han väl på Cuba hahahaha

Tjohej

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-12-08 13:50:41

attans..jag har redan pratat med din kära far:)

Postat av: Gabbi

Publicerad 2008-12-08 15:16:28

Hahaha...jag lovar, ska inte yppa ett ord..

Hm...ja du de undrar jag med, men kanske för att han e snäll mot barnen...Moahahahah

Ha en fin dag!

Kram

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-12-08 15:21:29

Haha, ska inte säga något till din pappa. Kul med soffan. :)

Jag gav upp boken, pallade inte me den. :(Gillar inte att ge upp böcker men det får finnas gränser även för mig. :)

Jag läser allt. Har ju en förkärlek för Stephen Kings böcker men jag tycker mycket om allt möjligt. Älskade tex "Tusen strålande solar" och "Flyga drake". Har läst en del av Kristin hannah nu och de gillar jag också. Lite kärlek och barn och så. :)

Vad läser du?

Stor kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela