Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Hej Sanna,,,,

Publicerad 2008-12-04 14:32:03 i Allmänt

"Sanna" har gett en kommentar på min blogg men ingen mailadress eller egen blogg så jag får svara på hennes inlägg här. OK hoppas jag för alla.

INGEN blir gladare än jag om Mathias hittar nån ny tjej och skaffar ny tillvaro och har det bra. Det ligger ingenting annat bakom detta faktiskt, och kanske tyvärr än att barnen själva har sagt att dom inte tycker det är kul med pappa och inte vill träffa honom om hon och ungen är med. Mathias är en ganska speciell person med sin sjukdom och sin uppväxt. Han har aldrig, även när vi bodde ihop, varit pappa riktigt. Jag och barnen har pratat mycket om att det är bra om pappa träffar nån och dom kan ha kul med, först var det ju så men nu har det gått över gränsen av någon anleding för Kalle och Lisa och dom vill inte längre. Mathias är en mycket oärlig person och säger aldrig sanningen till mig iallafall. Men jag blir jätteglad för hans skull om han träffar en ny och till och med bildar en ny familj om det är det han vill, MEN om Kalle och Lisa dom få timmar dom träffar honom, tycker att det är tråkigt och inte vill ska dom inte behöva det heller. Vad anledningen än är. Att dom faktiskt vågar och känner sig trygga med att tala om hur dom känner ser jag bara som ett sunt tecken. Dom hade aldrig reagerat om deras och Mathias relation var på ett tryggare plan men eftersom han är som han är så vet han inte hur man möter barn eller hur man bygger upp en bra relation. Mycket pga att han i flera år har träffat barnen för att komma åt mig och ha koll på mig. Hade han koncentrerat sig på barnen från början hade dom kännt sig trygga med honom och bergis också vilka som än var med när dom ses. Det är vad jag tror.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-04 15:20:39

åhhhh jag blir såå irri på honom..kan han inte vakna upp o inse vad han har för ngt, dvs två härliga barn!!!



You gooo girl

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela