Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Annandagen

Publicerad 2008-12-26 09:24:51 i Allmänt

Det gäller att hålla tungan rätt i mun nu när man är ledig så många dagar så man inte tappar tid och rum typ. Hhaha. Idag är det fredag och annandag. Så då har vi rätt ut det och rätt har jag också tror jag bestämt.

Måndag är det dagis, tisdag är det dagis till 14. På förmiddagen ska jag nämligen till sjukan med knät, och gissa vad,,,DOM SKA TA BORT SKENAN. Hur dom tänker sig att jag ska kunna gå utan den är ett mysterium men det löser sig där antar jag.

Sen är barnen lediga i 7 dagar. Får se om vi lyckas hålla tungan rätt i munnen dom dagarna hahah.

Kommentarer

Postat av: soffie

Publicerad 2008-12-26 10:25:25

å vad skönt att bli av med skenan hoppas det är helt läkt nu,känns det bra?

ha en go dag!

Postat av: Helena

Publicerad 2008-12-26 10:49:00

Jo man blir lite virrig när det är så här mycket helger :-)



Hoppas att er jul har varit bra och god fortsätting!!!

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-12-26 11:41:35

Ha, ha ja lite "veckovill" blir man allt när man är långledig...fast lite skönt är det också....Önskar Er en riktigt fin Annandag. Här är det fortfarande vitt ute så det får bli en dag hemma med mys & så-totalvägrar annandagsreor hi hi. //Kram

Postat av: spiderchick

Publicerad 2008-12-26 12:56:25

gött å va ledig juh... =)

Postat av: Åsa.S

Publicerad 2008-12-26 18:04:06

Hoppas det går bra på måndag då... hur länge har du aft skenan?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela