Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Värre väder får man leta efter

Publicerad 2008-08-05 09:00:42 i Allmänt

Nix ja var för trött för hoj i morse och vädret är INTE hojvänligt. Jag kommer inte ihåg när det var så här kass sist. Idag jobbar jag hemma för jag ska hämta barnen vid slussen på dagen för dom kommer hem från Runmarö.

Hahahha jag drömde att jag och R var tillsammans i natt,,,, jag kastades bakåt 15 år i tiden. I går hittade jag ett kort på R från vår tid,,,, då var han 20 guuuuuud va ung han ser ut hhahahaa.

Shit jag har ont i ryggen.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2008-08-05 09:37:33

sv; Bor i värmdö/djurö:P Ungefär 1 timme från sthlm.

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-08-05 09:46:18

Ussh då =/ ar dom varit där med sin paappa ?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela