Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Onsdag och liiiite ont i halsen

Publicerad 2008-08-13 08:33:41 i Allmänt

Hej gott folk,

Idag är det onsdag och jag vaknade med ont i halsen. Klen som jag är så hoppar jag hojning idag då för jag vill avvakta liiiiiite och se vart detta tar vägen,,, går bort, halsfluss eller förkyldning.

Kalle hojade till dagis och Lisa satt i sulkyn. Jag åkte sen upp till Gullmars och lyxade med mochalatte med laktosfri mjölk,,,, för alla 33 spänn jag har att lyxa över hahahahahaha. Man är lite snål så här i slutet av månaden. Grejen är att man inte vet vad som händer,,, om jag nu får halsfluss måste jag ju ha pengar till medicin och sånt skit. Shit,,,, snälla gud gör så att det blir den 20e NUUU. hahahh

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-08-13 08:40:05

Krya på dig! Och man måste få unna sig lite lyx ibland :o) Kramar

Postat av: Madde "Gummibandet"

Publicerad 2008-08-13 08:40:40

Adda mig på facebook....

Postat av: Ann

Publicerad 2008-08-13 08:52:45

God morgon!

Postat av: NIKKI

Publicerad 2008-08-13 09:10:06

ussh hoppas det bara är något tillfälligt, krya på dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela