Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Kommentarer

Postat av: JOSEFINE

Publicerad 2008-08-24 09:34:46

god morgon :)

Postat av: Ann

Publicerad 2008-08-24 09:40:03

God morgon! Fina saker man kan hitta ibladn ...burkarna menar jag:)

Postat av: Pej

Publicerad 2008-08-24 10:06:14

Hej!



Tack för dina fina ord! Det betyder mycket att få fina ord skrivna till sig när allt känns skit.

Den sk. vännen som jag skulle ha träffat igår vet jag inte vad jag ska tro om längre. Det är komplicerat men man kan väl iaf höra av sig?!



Ha en bra dag!

KramKram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela