Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Friday

Publicerad 2008-08-08 08:30:33 i Allmänt

Guuud va trött jag var i morse. Snozza en halvtimme typ. Sen ösregnade det så vi tog buss till Gullmars och tvärbanan ner till dagis. Ska bli sååå skönt att byta dagis så det blir närmare. Det tar tid att åka ner,,, den tiden ska jag träna. Inte åka buss och tvärbana.

Har skiiiit ont i ryggen, det var en veckas jobb sen pajade ryggen igen. Seeegt.

Nu regnar det faktiskt inte.... lite uppehåll.

Idag måste jag vara lite effektiv för jag har skitmycket att göra. Ikväll blir det revbensspjäll. GOTT .

Kommentarer

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-08-08 08:50:05

japp det är jag ;)

Postat av: Emma

Publicerad 2008-08-08 09:12:52

regnar det lika mycket hos dig som här?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela