Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Begravningen,,,

Publicerad 2008-08-06 23:34:32 i Allmänt

Ok begravningen gick väl ok,,, hur kan det gå liksom, inte så mycket folk, men konstigt att Ulla låg i kistan, liskom konstig att Ulla som alltid har varit så snäll och positiv och framåt plötsligt låg där,,, och så skulle man säga hej då. Lite konstigt och sorglig var det. Skönt att vi var många,,, alltså min faster och mina kusiner,,,, och farsan så klart. Denna Ulla var alltså gift med min farfar,,,, så hon har funnits hela mitt liv.

Fikat efter var ok, gott som attans ärligt talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela