Jenn Jempa Jennini,,,,,,

ALKOHOL

Publicerad 2008-08-03 11:32:26 i Politik eller nt

Det finns en grymt cool tjej som bloggar och jag älskar hennes blogg. Nu har hon skrivit ett inlägg om alkohol som var så bra tycker jag. Dessutom framkom det där att hon är nykterist och jag blev så uppåt när jag läste det.

Det är så att alkohol är jättefarligt. Det påverkar alla våra organ negativt  och OM ALKOHOL SKULLE HA UPPFUNNITS IDAG SKULLE DET KLASSAS SOM TUNG NARKOTIKA.

Men det tänker vi inte på när vi sitter där vid grillen och häller i oss för vår alkoholkultur i Sverige är som den är liksom,.

Jag har faktiskt bott i hop med en alkoholist och det var INTE KUL EN SEKUND.

Kommentarer

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-08-03 11:33:18

tack gumman :D ha en underbar dag

Postat av: BOMBEN

Publicerad 2008-12-04 19:37:24

Jag har bott ihop m. en vars pappa,farfar,farfars far+morbror var alkoholister.Även om inte mitt ex hade spritproblem blev han ändå skadad rejält under sin uppväxt!De lär sig manipulera sin omgivning tidigt från barnsben och blir bara bättre och bättre m. åldern! Har varit på så många föreläsningar där experter varit med! Så mycket som stämde!Idag har han ENSKILD vårdnad om våra 2 barn!

Så manipulativ så jag ryser! Lyckades manipulera Soc. totalt! Starka psykopatdrag! När en nära vän t. mig ej kunde hålla tyst längre och sade åt mig: Du är gift m. en person m. STARKA psykopatdrag!Han träffar ideligen på psykopater i sitt arbete så han har lärt sig SE DRAGEN! Fick då äntligen ihop HELA PUSSLET occh lämnade in skillsmässoansökan.Trodde jag haft STORA helvetet.Det visade sig att jag bara haft LILLA!

Utåt sett ser det fint ut!

Ensamstående pappa m. 2barn,brajobb o.s.v,men vilket SVIN!

Hoppas inte alltför många kvinnor gå på denna myt om ensamstående fäder!

Varför har man ej DELAD vårdnad?

FINNS DET NÅGOT DOLT?

Fler kvinnor borde ifrågasätta detta!

Ev. ta reda på vem mamman är,stämma träff m. henne och höra HENNES VERSION!

VAKNA KVINNOR!

STORA SVIN KAN DÖLJA SIG HÄR!

JAG HAR VARIT GIFT M.EN UTAV DE STÖRSTA!!!

MEN;DET SER BRA UT; UTÅT SETT!!!





Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela